Stiri digital marketing: Creatorii de continut au acces la noi linii de fonduri

Ești la curent cu noile stiri din digital marketing? Marile platforme ale lumii și-au orientat atenția și către creatorii de conținut, influenceri sau vloggeri, cum vrei tu să-i percepi. Cum accesezi aceste fonduri, ce țări sunt eligibile și mai mult de atât care nișe sunt în topuri. Totul în următoarele rânduri, doar pentru cariera ta în online. 

Stiri digital marketing: Cariera de vlogger are șanse mai mari?

 Deși multe platforme de social media și-au deschis larg porțile, nu toți sunt fericiți. Dar cum așa. Hai să dezvoltăm împreună acest subiect.
Vom include în studiul nostru: Tiktok, Facebook, Youtube, Snapchat Spotlight.
      TikTok a devenit o aplicație utilizată atât pentru B2B, cât și B2C, conținut cu preponderență short video, compilații scurte, multă interactivitate. Se lansează campanii plătite, multe conturi difuzează live-uri, compilații, dans. Publicul derulează în timpul liber zeci de videoclipuri zilnic, este un fenomen. Oare va depăși Youtube?
În segmentul B2B companiile au acces la „Business Creative Hub”, unde rămâi conectat la trenduri. Ceea ce e inedit e ca Tiktok afirmă că orice tip de conținut poate ajunge viral.  Putem expune câteva exemple ca să vedem ce este în top TikTok în acest moment.
Un brand din Australia care activează în industria de înfrumusețare a avut un moment viral pe TikTok cu o ședință close-up cu un picior ce era exfoliat în mod neașteptat, el fiind acoperit de autobronzant. Costurile n-au însemnat nimic și a adunat nu mai mult nici mai puțin de un milion de vizualizări în câteva ore. S-a câstigat o bază de date de fani foarte entuziaști să cumpere produsul.
Urmărește acest video viral, aici:

Întrebarea multor branduri este: Dacă eu sunt nou în platformă, cum voi prinde de picior acest trend, să fiu viral evident.

Vom dezvolta 3 provocări cu care se confruntă firmele:
1. Lipsa de inspirație pentru conținutul video
2. Trendurile nu sunt prezentate în mod clar
3. N-au la îndemână studii de caz

TikTok pare să fi rezolvat aceste probleme odată cu inserarea Business Creative Hub, o resursă in-app gratuită pentru userii TikTok Business. Hubul are menirea de a ghida creatorii de continut  si a-i ajuta sa invete din modele ce au funcționat. Eficient ori ba?

 

TikTok Creator Fund e deschis pentru care țări?

Multe fonduri pentru creatori, dar care sunt condițiile de eligibilitate? Cum putem intra pe acea listă?
Well, TikTok vrea să-i felicite pentru reușita de a ține publicurile conectate la aplicație desigur. Fondul are alocate 328milioane de dolari.

It’s TikTok’s way of celebrating and supporting creators for their dedication, ingenuity, and spirit.

Fragment desprins chiar din platformă, ca să păstrăm informațiile corecte.
Participarea la TikTok Creator Fund este legată de câteva regulamente.

Ce e necesar să întrunești:

1. Trebuie să ai minim 18 ani și să fii rezident în unul dintre 50 de state, Columbia, sau următoarele țări: Italia, Germania, UK, Franța, Spania.

  1. Cu 10.000 de urmăritori autentici

  2. 100k de vizualizari pe video in ultimele 30 de zile. Videoclipurile trebuie să fie originale și în corelație cu Guideline-ul Comunității.


    Cum aplici?
    În aplicația Tiktok deschizi secțiunea Account Settings, apeși pe “Creator tools,” și apoi  “TikTok Creator Fund.”

    Dar cum calculează TikTok fondurile?
    Variabilele includ: video engagement, video views și respecta Termenii si conditiile precum si Guideline-ul Comunitatii Tiktok. 

Mai multe detalii: https://newsroom.tiktok.com/en-gb/tiktok-creator-fund-your-questions-answered

Stiri digital marketing: Youtube si noul Creator Fund - Descopera incet

Anunțul acestora sună cam așa: We’re introducing the YouTube Shorts Fund, a $100M fund distributed over the course of 2021-2022.
Oricine care are imaginatia să creeze mini-video pentru youtube se poate bucura de accesul la acest fond.

Cum are loc selecția?

Youtube afirmă că în fiecare lună va analiza sute de creatori de Shorts ce au avut cel mai mare engagement and vizualizări pentru a-i recompensa pentru contribuție. Îi vom întreba pe creatori dacă le-a plăcut experiența pentru a aduce noi features către produs.

Shorts Fund
Important de știut e ca nu e obligatoriu să fii în YouTube Partner Program, creatorii vor fi eligibili dacă concep conținut original, evident și să respecte Ghidul Comunității.

Youtube planuieste sa cladeasca un model de monetizare for videoclipuri scurte.
Ce noutăți aduc pe platformă aceste shorts?

1.  Înregistrează până la 60 de secunde

  1. Adaugă captions in mod automat
  2. Poti lucra cu filtre pentru a corecta culorile in Shorts si mai multe efecte sunt in faza de lansare
  3. Adaugă clipuri din galeria telefonului pentru a fi adaugate în Shorts


https://blog.youtube/news-and-events/introducing-youtube-shorts-fund/

Facebook se alătură celorlalte platforme pentru a monetiza creatorii

Creatorii de conținut pot crea până la 10.000 de euro/lună cu ajutorul noului Tool lansat: Facebook Monetization tool.
Cum funcționează? Creatorii pot primi fonduri de pe urma postărilor, videoclipuri și pagini. Este un proces unde aplici și esti primit in sistem.

Aplicare în 8 pași:

  1. Intră pe Facebook for Creators de pe computer 
  2. Merge cu mouse-ul la Tools tab.
  3. Din acele optiuni selectează Monetization Tool Application.
  4. In noua fereastră, mergi către o listă a paginilor administrate. 
  5. Vezi imediat ce pagini poți utiliza în procesul de monetizare sau ce mai este necesar pentru a îmbunătăți calitatea. 
  6. Selectează Pagina cu care vrei să aderi pentru produsele de monetizare. 
  7. Mergi către selecția aplicării și completează câmpurile expuse. 
  8. Apasă Submit.

Link activ sigur către Landing Page: https://www.facebook.com/creators

Ce noutăți ne arată Facebook

Platforma Facebook a anunțat în aprilie 2021 dezvoltarea unui player de podcast-uri. Este o veste bună pentru mulți creatori de conținut audio based, mai ales că CH a ridicat nivelul acestei nișe.
Autorii au șansa să distribuie podcast-uri pe Facebook, detaliile înca nu sunt fixate, iar playerul va putea  rula prin RSS, de altfel podcast-urile s-ar părea că vor primi  un mod intern de a descărca episoade.

Bănuiala multor marketeri este că Zuckerberg deschide colaborare cu Spotify nu numai muzică ci și ci și ca mini-player de podcast-uri.
În câteva luni vom testa versiunea 1.0 Facebook Podcasts, camere audio, funcții vocale, totul pentru a dărâma puțin din Clubhouse? 😀 Vedem.

Cine s-a mai înscris în această cursă?
Toți giganții din zone tech vor să ia o bucățică din acest pie, noi enumerăm pe: Amazon, Google, Apple și evident Spotify.

Surse: https://finance.yahoo.com/news/1-facebook-reveals-features-creators-193228787.html
https://www.cnbc.com/2021/04/27/zuckerberg-announces-new-ways-for-instagram-creators-to-make-money.html

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *