În data de 19 mai 2021, TikTok for Business a făcut mult așteptata tranziție către România, acum ai șansa să-ți lansezi campaniile în platformă. Nișa în care se încadrează are în vedere clipuri scurte și este un fenomen în întreaga lume. Marketerii au la îndemână un instrument de promovare cu care pot face awareness brandurilor din portofoliu și chiar să crească vânzările.
Echipă dedicată pentru business românesc
Într-un comunicat de presă, Tiktok ne transmite: „TikTok for Business vine cu soluții pentru specialiștii în marketing, prin care aceștia pot conecta brandurile cu comunitatea creativă de pe TikTok, oferindu-le astfel posibilitatea de a evolua”.
Ai parte de întreaga atenție a echipei în lansarea campaniilor prin programe educative pentru brandurile locale care vor să învețe să utilizeze platforma și să găsească publicurile co-interesate. TikTok a format deja o echipă de secialiști care sunt pregătiți să aducă la lumină soluții de promovare pentru clienții direcți și agenții.
Managerul general al TikTok CE, Sylwia Chada împărtășește cu noi:
„TikTok este o platformă autentică și distractivă, și, mai mult decât atât, ne dă posibilitatea de a ne exprima creativitatea, oferind utilizatorilor un loc sigur unde se pot exprima în voie. TikTok conectează oameni din toate colțurile lumii, indiferent de unde locuiesc, ce vârstă sau ce experiențe au. România a primit TikTok cu mult entuziasm și ne bucurăm să vedem că numărul utilizatorilor crește constant și exponențial. Îmi face plăcere că alături de echipa mea pot contribui la dezvoltarea comunității TikTok din țară și că putem oferi oportunități unice partenerilor noștri din România”.
Tiktok - cea mai mare creștere exponențială din lume
Studiul Apptopia arată cum aplicația TikTok înregistrează până în prezent cel mai culminant succes văzut vreodată în numărul de descărcări. În platforma sunt active 100 de milioane de conturi active în Europa. TikTok a fost clasat în BrandZ Top 100 Cele Mai Valoroase Branduri Globale în 2020 și în top 10 la categoria Entertainment.
Compania made în China susține că a modificat de mai multe ori aplicația, mai ales pentru publicul tânăr, pentru a atinge acest obiectiv. La mijlocul lui decembrie 2020 a implementat instrumente pentru familii, iar în ianuarie 2021 a adăugat „modificări pentru siguranța utilizatorilor cu vârsta cuprinsă între 13 și 15 ani, ale căror conturi vor fi private în mod automat”.
România s-a bucurat și va profita de această aplicație, multe branduri având deja conturi create în alte țări și rulează reclame. Vei întâni multe comunități ale brandurilor, branduri personale și personalități.
Lansată în septembrie 2016 în China, numele inițial era Douyin ce înseamnă vibrații. În 2017, rețeaua a cunoscut o extindere internațională cu un nou naming: Tiktok. Publicul tânăr este cel vizat, care nu are răbdare, se plictisește rapid și caută provocări noi.